MENU
Pomnik konny cesarza Wilhelma I. Jak widać na pierwszych kartach pocztowych z wizerunkiem monumentu mylnie przedstawiano tablice – położenie właściwe patrz .

Dodał: Kosa25° - Data: 2019-05-02 14:04:12 - Odsłon: 62
Rok 1900

Aparat: Canon CanoScan 5600F  


  • /foto/4469/4469126m.jpg
    1898
  • /foto/4951/4951831m.jpg
    1898
  • /foto/5397/5397725m.jpg
    1898
  • /foto/7458/7458025m.jpg
    1898
  • /foto/178/178679m.jpg
    1898
  • /foto/6045/6045921m.jpg
    1898
  • /foto/6045/6045570m.jpg
    1898
  • /foto/248/248439m.jpg
    1898 - 1905
  • /foto/43/43736m.jpg
    1899
  • /foto/325/325034m.jpg
    1899
  • /foto/3429/3429477m.jpg
    1899
  • /foto/5312/5312999m.jpg
    1899
  • /foto/5621/5621938m.jpg
    1899
  • /foto/7006/7006666m.jpg
    1899 - 1902
  • /foto/388/388150m.jpg
    1900
  • /foto/416/416006m.jpg
    1900
  • /foto/5114/5114103m.jpg
    1900
  • /foto/5273/5273268m.jpg
    1900
  • /foto/5324/5324100m.jpg
    1900
  • /foto/5908/5908626m.jpg
    1900
  • /foto/5161/5161064m.jpg
    1900 - 1904
  • /foto/260/260309m.jpg
    1901
  • /foto/4967/4967159m.jpg
    1901
  • /foto/5114/5114660m.jpg
    1901
  • /foto/5287/5287683m.jpg
    1901
  • /foto/6891/6891934m.jpg
    1901
  • /foto/4335/4335796m.jpg
    1902
  • /foto/5369/5369316m.jpg
    1903
  • /foto/6769/6769705m.jpg
    1903
  • /foto/388/388127m.jpg
    1904
  • /foto/7434/7434255m.jpg
    1905 - 1907
  • /foto/27/27658m.jpg
    1905 - 1910
  • /foto/3796/3796324m.jpg
    1905 - 1915
  • /foto/288/288911m.jpg
    1906
  • /foto/5687/5687908m.jpg
    1906
  • /foto/3539/3539232m.jpg
    1907
  • /foto/5039/5039727m.jpg
    1907
  • /foto/6045/6045582m.jpg
    1907
  • /foto/7408/7408062m.jpg
    1907
  • /foto/5434/5434898m.jpg
    1907
  • /foto/3542/3542967m.jpg
    1909
  • /foto/4470/4470777m.jpg
    1909
  • /foto/146/146781m.jpg
    1910
  • /foto/5524/5524429m.jpg
    1910
  • /foto/3541/3541494m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/4984/4984015m.jpg
    1910 - 1915
  • /foto/4896/4896229m.jpg
    1910 - 1917
  • /foto/43/43735m.jpg
    1911
  • /foto/188/188218m.jpg
    1911
  • /foto/3429/3429372m.jpg
    1911
  • /foto/43/43967m.jpg
    1912
  • /foto/291/291522m.jpg
    1912
  • /foto/281/281788m.jpg
    1913
  • /foto/3550/3550248m.jpg
    1913
  • /foto/435/435187m.jpg
    1914
  • /foto/3538/3538733m.jpg
    1914
  • /foto/4187/4187943m.jpg
    1914
  • /foto/5407/5407982m.jpg
    1915
  • /foto/5586/5586831m.jpg
    1915
  • /foto/5586/5586828m.jpg
    1915 - 1920
  • /foto/5361/5361309m.jpg
    1917
  • /foto/142/142230m.jpg
    1918
  • /foto/7447/7447033m.jpg
    1920 - 1922
  • /foto/359/359454m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/4995/4995199m.jpg
    1920 - 1930
  • /foto/3688/3688717m.jpg
    1925
  • /foto/291/291021m.jpg
    1925 - 1935
  • /foto/5935/5935486m.jpg
    1935
  • /foto/4679/4679185m.jpg
    1936
  • /foto/300/300158m.jpg
    1936 - 1944
  • /foto/6045/6045566m.jpg
    1945
  • /foto/5287/5287745m.jpg
    1960

Aukcje internetowe

Poprzednie: Budynek nr 134 (dawny) Strona Główna Następne: Zdjęcia niezidentyfikowane (Legnica)